Veelgestelde vragen

Vind hier de antwoorden op de meest gestelde vragen:

Zijn er bezorgkosten?

Wij bezorgen gratis in heel Nederland (met de Waddeneilanden) en in Belgi├ź.

Hoe kan ik betalen?

U kunt tijdens het bestellen veilig via uw eigen bank betalen. In Nederland is dit via iDeal en in Belgi├ź via Bancontant. Ook kunt u in Nederland kiezen voor Klarna 'Betaal in 3 Delen'. Betaal in 3 delenÔÇÖ is een alternatief voor traditioneel krediet zonder rente en extra kosten, waarbij het mogelijk is in 3 gelijke delen voor je bestelling te betalen.┬áZo snel je bestelling is verstuurd, ontvang je een email van Klarna met de data van de geplande betalingen en wordt de eerste betaling afgeschreven. De 2e termijn na 30 dagen via automatische incasso en de 3e termijn na 60 dagen ook via automatische incasso. Je kunt je geregistreerde gegevens veranderen in de Klarna App.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Alle matrassen met het volgende logo 24 worden binnen 1 werkdag verstuurd. U ontvangt dan ook de volgende dag een bericht van het transportbedrijf betreffende de levering van uw bestelling. Alle andere maten hebben een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. Zodra uw bestelling geleverd kan worden, ontvangt u een bericht van de transporteur. Alle matrassen worden opgerold geleverd. Het duurt circa 24 tot 48 uur voordat het matras zijn originele maat aanneemt. Alle artikelen worden tevens gratis bezorgd.

Wat als het comfort van het gekozen matras niet naar wens is?

Bij ons mag u gratis 100 dagen proefslapen op uw nieuwe matras! Het best kunt u natuurlijk thuis een matras uitproberen en met 100 dagen proefslaapgarantie kunt uw lichaam rustig wennen aan uw nieuwe matras. Mocht uw nieuwe matras niet volledig naar wens zijn, kunt u contact met ons opnemen om het matras gratis te laten ruilen (rekening houdend met een eventuele min- of meerprijs). Wij helpen u graag om een passend matras voor u te vinden!

Zit er garantie op de artikelen?

Op al onze artikelen ontvangt u 5 jaar garantie. Het eerste jaar ontvangt u volledige garantie, daarna heeft u een afschrijving van 20% per jaar. Uw aankoopbon is uw garantiebewijs.

In welk land worden de artikelen geproduceerd?

Al onze artikelen worden in onze eigen fabriek in Nederland geproduceerd.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt uw vragen per e-mail stellen. Vul uw vraag en/of opmerking in op ons contactformulier. Wij beantwoorden uw vragen binnen 1 werkdag. Wilt u liever telefonisch contact? Stuur ons een e-mail met uw telefoonnummer en wanneer u gebeld wilt worden.